Texas FAIR Plan Selects Guidewire Digital Portal Product to Provide Agents with Self-Service Capabilities

FOSTER CITY Calif., 28 março, 2016

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property/Casualty (P/C) insurers, today announced that Texas FAIR Plan Association (TFPA) has selected Guidewire Gateway Portal™ for Agents to meet the business demands of its agents. Smart Communications, a division of Thunderhead and Guidewire PartnerConnect™ Solution and Ready for Guidewire program member, will provide its industry leading solution for customer and business communications.

“We are pleased that Texas Fair Plan Association has extended its Guidewire selection to include Gateway Portal for Agents,” said Steve Sherry, senior vice president, Worldwide Sales, Guidewire Software. “We applaud their commitment to agent experience, and are proud to partner with them on this effort.”

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos