Guidewire Software to Announce Fourth Quarter Fiscal 2019 Financial Results on September 5, 2019

SAN MATEO, 22 agosto, 2019

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), provider of the industry platform Property & Casualty (P&C) insurers rely upon, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter and year-end periods ended July 31, 2019 after market close on Thursday, September 5, 2019. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the fourth quarter and fiscal year 2019. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

When:

Time:

Live Call:

Replay:

Webcast:

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para comunicarse, innovar y crecer de manera efectiva. Combinamos digital, core, el análisis y la inteligencia artificial en nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 400 aseguradoras, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, funcionan con Guidewire.

Como socio de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1,000 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I + D más grande y el ecosistema de socios más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, localización e innovación.

Para obtener más información, visite nuestro sitio web www.guidewire.fr. Síguenos en Twitter: @Guidewire_PandC.