Guidewire Software to Announce First Quarter Fiscal 2021 Financial Results on December 8, 2020

SAN MATEO Calif., 24 novembro, 2020

Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), the platform Property & Casualty (P&C) insurers trust to engage, innovate, and grow efficiently, today announced that it will release its financial results for the fiscal quarter ended October 31, 2020 after market close on Tuesday, December 8, 2020. On that day, management will hold a conference call and webcast at 2:00 p.m. PT (5:00 p.m. ET) to review and discuss the Company’s results for the first quarter 2021. A recorded version of this webcast will be available two hours after the call and accessible at http://ir.guidewire.com.

What:

When:

Time:

Live Call:

Replay:

Webcast:

The webcast will be archived on Guidewire’s website for a period of three months.

Sobre os softwares da Guidewire

A Guidewire é a plataforma de confiança das seguradoras gerais para engajamento, inovação e crescimento com eficiência. Combinamos aplicativos digitais, principais, de análise e inteligência artificial para fornecer nossa plataforma como um serviço em nuvem. Mais de 400 seguradoras, desde novatas até as maiores e mais complexas do mundo, operam com produtos Guidewire.

Como parceiro de nossos clientes, evoluímos constantemente para viabilizar o seu sucesso. Temos orgulho de nosso histórico inigualável de implementações, com mais de 1.000 projetos bem-sucedidos, desenvolvidos com o apoio do maior ecossistema de parceiros e equipe de P&D do setor. Nosso marketplace disponibiliza centenas de aplicativos que aceleram a integração, a localização e a inovação.

Para obter mais informações, acesse www.guidewire.com e siga-nos no Twitter: @Guidewire_PandC.

Contato de mídia global

Contate-Nos