Hastings Mutual Insurance Company Selects Guidewire Solution for Data Management

Midwest P/C insurer to use Guidewire DataHub™ to expedite access to InsuranceSuite data
HASTINGS Mich. and FOSTER CITY, 16 marzo, 2016

Hastings Mutual Insurance Company, an award-winning, regional Property/Casualty insurance carrier serving the Midwest since 1885, and Guidewire Software, Inc. (NYSE: GWRE), a provider of software products to Property/Casualty (P/C) insurers, today announced that Hastings Mutual has selected Guidewire DataHub™ to support its enterprise-wide data management strategy.

Hastings Mutual selected DataHub for efficient data extraction and translation from Guidewire InsuranceSuite™, conformant data consolidation, and publication to downstream systems. One of Guidewire’s earliest customers, Hastings Mutual, successfully deployed Guidewire ClaimCenter® in 2004 and is currently implementing PolicyCenter and BillingCenter.

“We are excited about the prospect of using Guidewire DataHub as our primary data source,” said Mike Schaper, director, Application Development, Hastings Mutual. “Having a complete solution with InsuranceSuite and DataHub will allow our users to quickly retrieve data.”

“We are pleased that Hastings Mutual has selected Guidewire DataHub,” said Steve Sherry, senior vice president, Worldwide Sales, Guidewire Software. “We look forward to helping them realize their goal of more effectively and efficiently accessing data from across their business.”

Sobre Guidewire

Guidewire es la plataforma en la que las compañías de seguros generales confían para colaborar, innovar y crecer de manera eficiente. Combinamos capacidades digitales, core, analytics y aprendizaje automático para ofrecer nuestra plataforma como servicio en la nube. Más de 540 aseguradoras en 40 países, desde nuevas empresas hasta las más grandes y complejas del mundo, utilizan Guidewire.

Como partner de nuestros clientes, evolucionamos continuamente para garantizar su éxito. Estamos orgullosos de nuestro historial de implementación sin igual, con más de 1.600 proyectos completados con éxito, respaldados por el equipo de I+D más grande y el ecosistema de partners más amplio de la industria. Nuestro marketplace tiene cientos de aplicaciones que aceleran la integración, la localización y la innovación.

Para obtener más información, visite www.guidewire.es y síganos en X (anteriormente conocido como Twitter) y LinkedIn.